Biuro Księgowe Częstochowa

Przestań Przepłacać za Księgowość

Obniż koszty księgowości w swojej działalności lub spółce, otrzymując jednocześnie wysoką jakość obsługi

Skorzystaj z naszego kalkulatora i sprawdź ile możesz zaoszczędzić

Najczęstsze problemy przedsiębiorców związane z usługą księgowości

Wysokie ceny.

Utrudniony kontakt.

Niekompletna Dokumentacja.

Brak wsparcia merytorycznego.

Jeśli dotyczy Cię chociaż jeden z powyższych problemów, sprawdź jak je rozwiązujemy dla Naszych Klientów

Dlaczego warto wybrać Rzetelne Biuro Rachunkowe?

Odpowiednia niewygórowana cena jest adekwatna do niskiego stopnia skomplikowania uproszczonej księgowości i wynika z odpowiednio zaplanowanej pracy przez nas, dzięki czemu wydajesz mniej na usługi księgowe.

Każdy klient jest tak samo ważny. Nie interesują nas kwoty, które księgujemy. Zawsze możesz liczyć na podpowiedź i konsultację w cenie, dzięki czemu nie przepłacasz na podatkach.

Kwoty podatku i ZUS do zapłaty podajemy do 3 dni (*w wyjątkowych okolicznościach do 6 dni), dzięki czemu możesz odpowiednio planować swój budżet.

Nieustannie się szkolimy i jesteśmy na bieżąco z nadchodzącymi zmianami prawnymi, dzięki czemu masz pewność, że jesteś w dobrych rękach.

Brzmi uczciwie, prawda?

Sprawdź cenę księgowości

Rzetelne Biuro Rachunkowe w liczbach:

300+

Klientów

6 lat

doświadczenia w branży

ponad 2 lata

omawianego projektu na rynku

Skontaktuj się, jeśli masz pytania lub chcesz rozpocząć współpracę

Wypełniłem formularz - co dalej?

Nasz doradca oddzwoni w ciągu najbliższego dnia roboczego. Zapyta o Twoją firmę, odpowie na Twoje pytania i poinformuje o kolejnych krokach dotyczących współpracy.

Szanujemy Twoją prywatność - zero spamu

Wybierz dogodną formę kontaktu:
ksiegowosc@rzbr.pl 501-115-020

FAQ | pytania do biura księgowego?

Przygotowaliśmy pytania które najczęściej zadają nam dotychczasowi oraz potencjalni klienci. Sprawdź czy nie odpowiedzieliśmy już na pytanie które chcesz zadać.

Radykalne zmniejszenie kosztów, oszczędność czasu, przeniesienie kontroli podatkowych oraz ZUS i ich obsługi do naszego biura.

Umowę zawieramy na czas nieokreślony.

Termin ten ustalamy indywidualnie w zależności od specyfiki firmy, jednak ramowo przyjmujemy najpóźniej 5 dzień następnego miesiąca.

Informację wysyłamy na adres e-mailowy zapisany w umowie. Wiadomość taka przyjdzie niezwłocznie po zaksięgowaniu przekazanych dokumentów, jednak nie później, niż w dniu kiedy przypada płatność. Staramy się aby Klient otrzymał odpowiedź w tym zakresie do 3 dni od momentu przekazania dokumentów, w natłoku pracy lub niedyspozycji któregoś z pracowników staramy się aby ten czas nie był natomiast dłuższy niż 6 dni.

Najszybciej jak to możliwe zeskanujemy ją i wyślemy na e-mail. Jeśli potrzebny będzie oryginał zapraszamy po odbiór do siedziby lub przy współpracy zdalnej wyślemy ją niezwłocznie poleconym priorytetowym.

Oczywiście, nawiązujemy współpracę w każdym momencie. W przypadku nawiązania współpracy w środku roku potrzebne będzie przekazanie nam całej dokumentacji firmy od początku danego roku podatkowego.

Opcji jest wiele. Dokumenty papierowe - osobiście do siedziby, pocztą, kurierem. Dokumentację w formie elektronicznej można przesłać na e-mail, dysk google lub za pomocą konektosmart.

Za błędy popełnione przez biuro rachunkowe odpowiada oczywiście biuro - posiadamy zarówno obowiązkową jak i nieobowiązkową polisę odpowiedzialności cywilnej na ewentualne błędy, mimo to jeszcze nigdy nie była wykorzystana.

Nie. Po zawarciu umowy i powierzeniu nam pełnomocnictw to my kontaktujemy się z urzędami, zarówno w kontekście elektronicznej wysyłki deklaracji jak i wszystkich innych spraw z US i ZUS.

Szanujemy decyzję każdego, choć będzie nam przykro. Mamy miesięczny okres wypowiedzenia zawarty w umowie ze skutkiem na koniec miesiąca - chyba jeden z najkrótszych w tej branży. Całą dokumentację przekażemy bezproblemowo.